e-Devlet Kapısı

e-Devlet Kapısı İletişim ve Yardım Merkezi'ne hoşgeldiniz. Bu sayfayı kullanarak e-Devlet Kapısı'nı kullanırken karşılaştığınız sorunlar ile ilgili en hızlı ve güncel bilgiye nasıl ulaşabileceğiniz ve destek ekibimiz ile nasıl bağlantı kurabileceğiniz hakkında bilgi edinebilirsiniz.


e-Devlet'te Engel Yok

Eğer e-Devlet Çağrı Merkezi 160'a telefon ile ulaşmakta zorluk yaşıyorsanız, işaret dili bilen e-Devlet Çağrı Merkezi çalışanlarımız ile görüntülü olarak görüşebilir ve e-Devlet Kapısı'nı kullanırken karşılaştığınız tüm sorunlar ile ilgili hızlı destek alabilirsiniz.
Görüntülü Görüşme Başlat▸


e-Devlet Kapısı Kullanımı Sırasında Karşılaşılan Sorunlar

  • Şifre, e-İmza, Mobil İmza vb. giriş yöntemleri konusundaki sorunlar,
  • Hizmetlerin kullanımı konusunda yaşanan teknik sorunlar,
  • Erişim, açılmayan sayfa, kırık bağlantılar vb. sorunlar,
  • e-Devlet Kapısı ile ilgili tüm görüş ve önerileriniz için e-Devlet Kapısı Çağrı Merkezi'ni kullanabilirsiniz.

Bu durumlarda öncelikle Hızlı Çözüm Merkezi sayfasını inceleyiniz, eğer sorunuza cevap bulamaz iseniz, e-Devlet Kapısı Çağrı Merkezi'ne ulaşmak için "İletişim Formu" sayfasında bulunan formu doldurabilir, tüm mobil ve sabit telefonlardan 160'ı arayabilir veya adresine e-posta gönderebilirsiniz.


Kamu Kurumları ile İlgili Sorun ve Görüşleriniz

Kamu kurumlarının hizmetleri ile ilgili diğer sorun ve görüşleriniz için Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) Başvuru formunu ya da 150 numaralı çağrı merkezini kullanabilirsiniz.

Dikkat! Lütfen www.turkiye.gov.tr üzerinde kullandığınız e-Devlet Şifrenizi hiç bir üçüncü şahıs ya da kurumla paylaşmayınız, e-posta ya da iletişim formu ile göndermeyiniz. e-Devlet Kapısı çalışanları da dahil olmak üzere hiç kimse sizden kişisel bilgi istemez, şifrenizi sormaz. Sizden kişisel bilgilerinizi veya e-Devlet Şifrenizi telefon, e-posta vb. yollar ile isteyen kişilere karşı dikkatli olunuz, bilgilerinizi vermeyiniz.
Bu sayfa en son tarihinde güncellenmiştir.