e-Devlet Kapısı

e-Devlet Kapısı’ndaki Adres Bilgilerimde Hata Var.

e-Devlet Kapısı’ndaki adres bilgileriniz, Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü Adrese Dayalı Nüfus Kayıt Sistemi’ndeki bilgilerinizdir. Adresinizin değişmesi durumunda yeni adresinizi Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü’ne şahsen veya e-Devlet Kapısı üzerinden e-imza veya m-imza ile başvurarak bildirmeniz durumunda e-Devlet Kapısı’nda da yeni adresiniz görüntülenecektir.

Yeni adresinizi e-Devlet Kapısı profilinizde göremiyor iseniz; “Profilim ve Ayarlarım” alanında bulunan “Adres Bilgilerim”deki ”Bilgilerimi Yenile” butonu aracılığıyla Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü’nde kayıtlı adresinizi bir kez daha güncelleyebilirsiniz. Buna rağmen yeni adresiniz sistemde görünmüyorsa, Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü ilgili birimlerine başvurmanız gerekmektedir.