Yeni (çipli) kimlik kartımı NFC ile taratamıyorum, ne yapmalıyım?
Kimlik kartınızı taratırken hata alıyorsanız;
• Kimlik bilgilerini doğru girdiğinize emin olunuz.
• Taratma esnasında kimlik kartını ve cihazı hareket ettirmediğinize emin olunuz.
• İşlemi başlattığınız e-Devlet Kapısı hesap sahibinin kimlik kartı ile doğrulama yaptığınıza emin olunuz.
• Cihazların NFC algılama alanı marka ve modele bağlı olarak değişebilmektedir. Bu sebeple kimlik kartınızı cihazın arka tarafının orta ve üst kısımlarında farklı yerlere temas ettirerek tekrar deneyebilirsiniz.
• Yukarıdaki işlemleri yaptığınız halde başarılı tarama yapamıyorsanız ve çipli kimlik kartınızda bir sorun olduğunu düşünüyorsanız Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü'ne müracaat ediniz.
- Evet, Sorunum Çözüldü.
- Hayır, İletişim Formu'nu Doldurmak İstiyorum