e-Devlet Kapısı

Yeni (çipli) kimlik kartımı NFC ile taratamıyorum, ne yapmalıyım?

Kimlik kartınızı taratırken hata alıyorsanız;

• Kimlik bilgilerini doğru girdiğinize emin olunuz.

• Taratma esnasında kimlik kartını ve cihazı hareket ettirmediğinize emin olunuz.

• İşlemi başlattığınız e-Devlet Kapısı hesap sahibinin kimlik kartı ile doğrulama yaptığınıza emin olunuz.

• Cihazların NFC algılama alanı marka ve modele bağlı olarak değişebilmektedir. Bu sebeple kimlik kartınızı cihazın arka tarafının orta ve üst kısımlarında farklı yerlere temas ettirerek tekrar deneyebilirsiniz.

• Yukarıdaki işlemleri yaptığınız halde başarılı tarama yapamıyorsanız ve çipli kimlik kartınızda bir sorun olduğunu düşünüyorsanız Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü'ne müracaat ediniz.