e-Devlet Kapısı Hızlı Çözüm Merkezi'ne hoş geldiniz. Lütfen yaşadığınız sorun veya ulaşmak istediğiniz bilgi ile ilgili size en yakın seçeneği seçerek devam ediniz. Birkaç kısa aşamanın ardından, ilgili yardım içeriğine ulaşacaksınız.
Kimlikle cep telefonu numarası doğrulama işlemiyle ilgili hangi sorunu yaşıyorsunuz?
- Yeni (çipli) kimlik kartım yok, ne yapmalıyım?
- Cihazımda NFC (Yakın Alan İletişimi) özelliği yok, ne yapmalıyım?
- Karekodu okutamıyorum, ne yapmalıyım?
- Karekod okuttuktan sonra zaman aşımına uğradı hatası alıyorum, ne yapmalıyım?
- Kamera ile kimlik bilgilerini okutamıyorum, ne yapmalıyım?
- Yeni (çipli) kimlik kartımı NFC ile taratamıyorum, ne yapmalıyım?
- Geçersiz cüzdan bilgisi hatası alıyorum, ne yapmalıyım?
- Kimlik kartının geçerlilik tarihi geçmesi durumunda ne yapmalıyım?
- Doğrulama kodu gelmedi, ne yapmalıyım?
- Girdiğim doğrulama kodu kabul edilmiyor, ne yapmalıyım?
- İşlemim bloke oldu, ne yapmalıyım?