e-Devlet Kapısı Hızlı Çözüm Merkezi'ne hoş geldiniz. Lütfen yaşadığınız sorun veya ulaşmak istediğiniz bilgi ile ilgili size en yakın seçeneği seçerek devam ediniz. Birkaç kısa aşamanın ardından, ilgili yardım içeriğine ulaşacaksınız.
Sisteme iki aşamalı giriş yaparken hangi sorunu yaşıyorsunuz?
- Telefonuma erişemiyorum, ne yapmalıyım?
- Telefon numaramı değiştirdim, ne yapmalıyım?
- SIM blokesi sebebiyle giriş yapamıyorum, ne yapmalıyım?
- NFC özelliğini kullanarak farklı bir telefon numarası ile giriş yapmak veya SIM blokesini kaldırmak için ne yapmalıyım?
- SMS ile doğrulama kodu gelmedi, ne yapmalıyım?
- Yurt dışındayım doğrulama kodu alamıyorum, ne yapmalıyım?
- Doğrulama kodum kabul edilmiyor, ne yapmalıyım?
- Kayıtlı cihazıma bildirim gelmedi, ne yapmalıyım?
- Mobil onayda bekleyen işlem görünmüyor, ne yapmalıyım?
- Kayıtlı cihazım haricinde bir cihazı kullanarak oturum açabilir miyim?
- BIP kullanıyorum ama telefonuma BIP mesaj gelmiyor, ne yapmalıyım?